Obchodní podmínky
1) Příjem a expedice objednávek
- přijetím objednávky vzniká Kupní smlouva mezi dodavatelem a odběratelem o podmínkách a cenách, která se řídí Obchodním zákoníkem
- upřednostňujeme písemnou objednávku e-mailem, faxem nebo dopisem
- je možné objednávky přijímat také telefonicky na oddělení odbytu
- artikly, které jsou skladem expedujeme do dvou pracovních dnů
- ostatní artikly expedujeme dle dodacích termínů potvrzených telefonicky e-mailem nebo faxem
- na zboží s akční cenou se nevztahují žádné další slevy
- pokud není možné vykrýt objednávku v plném rozsahu, při doplňující dodávce již další dopravní náklady neúčtujeme
2) Dopravní a expediční pravidla
- Nové ceny přepravného jsou platné od 1.4.2019
- přeprava probíhá prostřednictvím smluvního přepravního partnera, Geis s.r.o
- prodej v celkové hodnotě nad 5 000,00 Kč (bez DPH) nejsou účtovány přepravní náklady ani doběrečné
- zásilky pod hranicí 5 000,- Kč účtujeme
- na dobírku do 5 kg – 115,- Kč (bez DPH)
- na dobírku v rozmezí 5 – 15 kg – 135,- Kč (bez DPH)
- na dobírku v rozmezí 15 – 31 kg – 168,- Kč (bez DPH)
- při platbě dobírkou , lze platit u řidiče kartou (platba kartou je zdarma)
- platbou na účet do 5 kg – 81,- Kč (bez DPH)
- platbou na účet v rozmezí 5 – 15 kg – 101,- Kč (bez DPH)
- platbou na účet v rozmezí 15 – 31 kg – 135,- Kč (bez DPH)
- pouze v mimořádných případech je možné použít jiné přepravní služby za ceny odpovídající podmínkám a tarifům zvoleného partnera
- expresní dopravní služby ( TNT, DHL, UPS, EMS) je možné objednat vyjímečně, po dohodě se zákazníkem . Tyto přepravní náklady hradí příjemce zásilky
- způsob dodání určuje odbytové oddělení po dohodě se zákazníkem
- přeprava na Slovensko – pouze platba převodem 336,- Kč (bez DPH)
- přeprava do ostatních zemí je dle aktuálních přepravních podmínek – info na odbytovém oddělení
3) Reklamace dodávky
- týkající se nesouladu v množství dodaného zboží proti účtovanému počtu kusů nebo poškození dodávky uplatní kupující u prodávajícího neprodleně, nejpozději do 10-ti dnů od osobního převzetí zboží nebo převzetí zboží od dopravce a to písemně (e- mailem, faxem nebo dopisem)
- na případnou pozdější reklamaci tohoto typu nebude brán zřetel
- reklamace, týkající se kvality dodaného zboží se řídí ustanovením Obchodního zákoníku
- reklamaci je nutné uplatnit písemnou formou včetně detailního popisu závady, doplněnou o kopii nákupního dokladu
- dopravu na místo reklamace hradí odběratel
- o způsobu reklamace rozhoduje dodavatel , který odběrateli oznámí způsob a dobu nutnou k vyřízení reklamace
- pokud je reklamace oprávněná, dopraví dodavatel nahrazené nebo opravené zboží k odběrateli na vlastní náklady
4) Platební podmínky
- pokud bude úhrada faktur v prodlení , dodavatel si vyhrazuje právo pozastavit další dodávky do doby úhrady dlužných částek
- pro případ prodlení s platbou je dodavatel oprávněn vyúčtovat úrok z prodlení dle podmínek, uvedených na daňovém dokladu
- zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury
- dodané zboží je výhradním majetkem dodavatele , vlastnické právo ke zboží přechází na odběratele po zaplacení daňového dokladu v plné výši.
5) Ostatní
- Dodavatel si vyhrazuje právo úpravy či změny těchto „Všeobecných obchodních podmínek“ včetně změny prodejních cen v návaznosti na změny dodavatelských podmínek výrobců a dodavatelů.
OBJEDNÁVKY A INFORMACE
Tel.: +420 775 652 012 e-mail: info@euronite.cz